Friday, April 30, 2010

aktiviti di opis. 2

cam biase...dok sorang2 kt opis...huhuhu...bosan...mn pegi sume org nih..
sb arini jumaat,,,so aku tapau mamam sorang kt opis...staff lain kua jenjalan shopping xpon balik uma..beli kopok leko gak...
air milo o ais..aku x suke susu pekat..cepat muak...
biskut mini peanut butter yang comel tros masuk dlm mulut aku...
nasi lemak xde kacang goreng...abes kot...tetibe cam lapa plak kol 9 lebih..aku turun sorg2 g kafe..
mister potato yg sedap..mamam time balik uma layan adamaya tv3
with naz..smlm hari khamis..hahaha =p
mamam nasi impit kuah kacang..
lamer giler x mamam cam gini...waktu beli nih..dorg bungkus asing kuah dlm plastik..rm2 satu..mule2 tuang nasi impit..pastu aku tgk Naz buang minyak kuah kacang tuh..aku pon buang..byk minyak..hehehe...sedaplast but not least,,my kasot comey kaler gold..beli nih half price kt jusco wgsa maju...sem bp tah..elok lg..klu perasan aku balot salotape kt salah satu tali kasot tuh...sedey...biler nak anta repair nih...

note: tgh bersiap2 nk balik kg...(^_*)

No comments:

Post a Comment